Benke Rita alkotói oldala

Rita-galéria

Rita-galéria

Aki nekem, akinek én

2015. november 14. - Benke Rita

bőröm alá

fészkelte magát

a boldogság

 

elkékült körmeit

lehelem a hidegben

véremmel hűtőzik

melegben

 

bőröm alatt

kikeltek termékeny

sejtjei

 

esőben csillognak

ahogy mi ragyogunk

szerelmi verőfényében

 

bőröm mögött talált meg

Valódi Engem

Aki Nekem Jutott

 

Kinek Én Jutottam

Aki Tud

és Akit Én Tudok

 

2002.12.06-07.

A bejegyzés trackback címe:

https://ritagaleria.blog.hu/api/trackback/id/tr268114752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása