Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Benke Rita alkotói oldala

Rita-galéria

Rita-galéria

30 évesen még mindig szüzek

2022. szeptember 01. - Benke Rita

vierge-8806d5f8eb739dc6.jpeg

Thais és Maeva egyaránt 30 évesek és mindketten szüzek még. Egy olyan társadalomban, ahol egyre nyíltabban beszélnek a női gyönyörről. Ők azonban még nem találták meg testiségüknek és lelküknek azt a tiszteletet, amelyre vágynak. Erről beszéltek a Terrafemmina című lapnak.

Egy francia felmérés szerint 24 éves korukra a férfiak 11, a nők 16 %-a marad szűz. Egy évvel később ez az arány már 7 és 13%-ra csökken. Vannak azonban, akik ennél is tovább várnak.

Maeva így vall erről: „Sokszor megkérdezik tőlem, hogy van-e szüzességemnek vallási oka, és megfigyeltem, hogy sokan a kezemet figyelik, hogy viselek-e szüzességi gyűrűt, ahogy ez bizonyos amerikai keresztény közösségekben szokás. Csakhogy nálam nincsen ilyen motiváció, nem döntés volt részemről, hanem sokkal inkább a körülmények közrejátszása.

Bevallom, nem volt sok randim. Sokáig tanultam, elég magányos voltam, nemigen volt kedvem csoportommal bulizni. Aztán munkámra koncentráltam, ami valóságos szenvedéllyel töltött el,  és szívesen mentem haza egyedül, hogy olvassak vagy főzzek magamnak. Öt, majd újabb öt év telt el így, és nem volt kedvem párkapcsolatokhoz, főleg nem fizikaiakhoz.

Az elmúlt két évben azonban felébredtek az érzékeim, talán annak köszönhetően, hogy vidékre költöztem és újra kapcsolatba léptem a természettel és érzem, hogy fel kell fedeznem a testemet. Csak nem tudom, hogyan randizzak, nincs benne gyakorlatom. Közben óriási nyomás van rajtam, egyfajta bűntudatot érzek tapasztalatlanságom miatt, és mivel bűntudatot érzek, félek az első kapcsolattól. Ez egy ördögi kör és ebben a társadalom sem segít. Pedig ennek a témának ugyanúgy benne kellene lennie a közbeszédben, mint a MeToo-nak.

Thais őszintén bevallja, hogy még soha nem volt a legenyhébb testi kapcsolata sem, még meg sem simogatta senki. „16 éves koromban elhatároztam, hogy csak akkor adom oda magam, ha megtalálom a megfelelő embert, a megfelelő pillanatban. Akkoriban egy osztálytársammal jártam, aki állandóan azt akarta, hogy feküdjek le vele. Miután elutasítottam, rávetette magát egy másik lányra. Ettől leblokkoltam, és úgy döntöttem, hogy azé leszek, aki „megérdemli”. És 15 évvel később rá kellett döbbennem, hogy ez a férfi még nem jött el az életemben.”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ritagaleria.blog.hu/api/trackback/id/tr5017919331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása